PAKEJ PERKAHWINAN DI MZ CATERING BANGI!

PAKEJ PERKAHWINAN DI MZ CATERING BANGI!

PAKEJ PERKAHWINAN MURAH DENGAN PERKHIDMATAN SETARAF DENGAN HOTEL 5 BINTANG!

Untuk pengetahuan anda semua, kami di MZ Catering telah beroperasi lebih daripada 10 tahun dalam bidang penyediaan/pengendalian makanan ini! Pelbagai majlis telah berjaya kami langsungkan, diantaranya seperti Majlis Perkahwinan, Majlis Pertunangan, Majlis Pernikahan, Open House, Annual Dinner,  Katering pejabat dan lain-lain.

Kebanyakkan pelanggan sangat berpuas hati berkaitan dengan perkhidmatan yang diberikan oleh kami. Kerana itulah kami dapat bertahan dalam tempoh masa yang lama dalam bidang industri makanan ini.

Tapi, sekarang saya bukan nak cerita berkaitan dengan pencapaian kami. Tapi saya nak cerita berkaitan dengan pakej Perkahwinan yang terdapat di MZ Catering! Boleh kan? Hehe

Buat siapa yang masih belum tahu, kami ada menyediakan 3 pilihan pakej perkahwinan untuk anda tau. Iaitu pakej Perkahwinan Silver(Ekonomi), Gold(Lengkap) dan juga Platinum(Eksklusif). So dengan adanya pilihan pakej ini, anda boleh pilih yang mana satu bersesuaian dengan citarasa/bajet anda. Senang kan?

Yang lagi menariknya, apabila anda mengambil pakej dengan kami. Kami akan uruskan majlis anda daripada A to Z, tiada masalah. Daripada persiapan sebelum majlis, sehinggalah selesai majlis berlangsung.

Berkaitan dengan kualiti makanan pula, anda tak perlu risau. Kami yakin bahawa kualiti makanan kami adalah antara yang terbaik! Kerana kami percaya apabila kami menjaga kualiti makanan kami, pelanggan juga akan berpuas hati. Apabila pelanggan berpuas hati, kami sebagai caterer juga akan berpuas hati.

Selesai bab pakej perkahwinan, selesai bab makanan. Tinggal bab dewan pula, berkaitan dengan dewan anda tak perlu risau. Kami ada menyediakan 2 dewan yang sangat cantik & menarik untuk anda! Iaitu dewan MZ Garden Hall yang terletak di Bangi dan MZ Rooftop Garden terletak di Cheras KL!

Untuk dewan MZ Garden Hall, ianya adalah dewan yang bertemakan ala garden dan merupakan dewan marqueetent yang kedua terbesar di Putrajaya selepas dewan PICC. Dewan ini mampu menampung kapasiti tetamu seramai 700 orang 1 masa tau!

Antara kemudahan yang lain disediakan di dewan MZ Garden Hall ni seperti kemudahan parking yang luas, surau & masjid, tandas, pentas yang besar, photobooth, bouncy castle dan banyak lagi! Disini saya sertakan beberapa gambar untuk tatapan anda.

MZ Rooftop Garden merupakan dewan kedua kami yang terletak di Cheras KL, dewan ini diberi nama MZ Rooftop Garden kerana terletak diatas atap bangunan dan didekorasikan dengan tema ala garden. Untuk kapasiti tetamu pula, dewan ini mampu memuatkan seramai 600 orang dalam 1 masa tau! Dan mempunyai ruangan luar dewan yang sangat cantik, baca lebih lanjut disini.

 

Tadaaaa, dah siappp~~ cerita semuaa berkaitan dengan pakej yang ditawarkan oleh kami~~

Anda tunggu apa lagi? Nak buat majlis perkahwinan? Hubungi kami terus di 014-3180070(Syazwan) atau anda boleh layari Facebook dan Instagram kami

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *