MZ ROOFTOP GARDEN! DEWAN PILIHAN TERBAIK

MZ ROOFTOP GARDEN! DEWAN PILIHAN TERBAIK

MZ ROOFTOP GARDEN! NAMA DEWAN BAHARU MZ CATERING YANG BERADA DI CHERAS KUALA LUMPUR!

 

Pada bulan 11 tahun ini, MZ Catering akan membuka dewan baharu bertempat di Cheras(Kuala Lumpur). Dewan ini diberikan nama MZ Rooftop Garden kerana dewan ini terletak di atas bumbung dan didekorasikan bertemakan ala garden.

Apa yang paling menariknya, dewan ini mempunyai 2 ruangan yang berbeza. Iaitu ruangan dalam dewan(berhawa dingin) dan ruangan luar dewan(open air).

Pada ruangan dalam dewan, dewan ini mampu memuatkan seramai 600 orang dalam 1 masa dan ruangan luar dewan pula mampu menampung kapasiti tetamu yang agak ramai tau! Menarik kan?

Di bawah ini adalah gambaran ruangan dalaman dewan dan ruangan luar dewan;

Ruangan dalam dewan

Ruangan luar dewan

Bukan itu sahaja tau, dewan ini juga dilengkapi dengan pelbagai kemudahan yang lain seperti ruangan parking yang luas(4 tingkat disediakan untuk ruangan parking), tandas yang bersih, bilik menunggu, surau dan lain – lain.

     

     

So, MZ Rooftop Garden ni amat sesuai untuk membuat pelbagai jenis majlis. Berkaitan dengan catering pula, anda tak perlu risau. Kerana kami di MZ Catering telah beroperasi lebih daripada 10 tahun jadi kami mempunyai pengalaman yang sangat meluas dalam bidang penyediaan/pengendalian makanan.

Bila anda mengambil pakej dengan kami, kami akan menguruskan majlis anda daripada A to Z. Sekarang anda tak perlu lagi bersusah payah untuk menguruskan majlis, cuma bagi pendapat dan kami akan uruskan. Senang kan? Hehe..

Haaaa, lupa nak bagitahu yang lokasi dewan ini sangat strategik tau. Ia tidaklah terletak di tengah2 kawasan Kuala Lumpur dan tidaklah terletak di hujung Kuala Lumpur. Untuk lagi mudah anda boleh tekan disini,  mesti jumpa punyalah tempat ni.

So anda tunggu apa lagi? Nak buat majlis disini? Tiada masalah, boleh terus hubungi kami di http://www.wassap.my/60143180070 (Syazwan) atau boleh pergi ke facebook Rooftop Garden

Jangan lambat- lambat lock date, takut nanti dah penuh anda yang rugi pula. Kami tak boleh nak tolong kalau tarikh yang anda inginkan diambil oleh orang lain, hehe.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *