MAKANAN PERCUMA PADA 16 NOVEMBER 2019!

MAKANAN PERCUMA PADA 16 NOVEMBER 2019!

MAKANAN PERCUMA 16 NOVEMBER 2019 BERSAMAAN PADA HARI SABTU PADA JAM 8PM – 11PM!

Anda masih tidak ada plan untuk buat apa pada hari sabtu malam 16 November ini? Haaa, terbaik sangat tu. Jom datang beramai-ramai datang ke dewan MZ Rooftop Garden yang bertempat di Cheras KL! Kerana pada hari tersebut kami akan mengadakan GRAND OPENING untuk dewan MZ Rooftop Garden!

Semasa GRAND OPENING ini, banyak aktiviti & hadiah menarik menanti anda seperti Cabutan Bertuah, Persembahan Nyanyian, Persembahan Kebudayaan, diskaun sewa dewan sehingga RM5000, MAKANAN PERCUMA dan banyak lagi tau!

HAA, saya ulang semula ya. MAKANAN PERCUMA! So kepada siapa yang bukan mencari pakej Perkahwinan, pakej Dinner atau segala jenis pakej. Anda boleh je datang ke GRAND OPENING ini untuk menjamu selera tiada masalah, lebih 70 juadah yang sedap-sedap menanti anda semasa GRAND OPENING MZ Rooftop Garden ini.

Ini termasuk makanan seperti KAMBING GOLEK, CHAR KUEY TEOW, ROTI JOHN, ABC & CENDOL, LEMANG SI MERAH & RENDANG dan lain lain.

Bukan kaleng-kaleng lah orang kata kan, pekena pula kambing golek yang panas2 duduk dekat atas atap bangunan kena angin sepoi-sepoi bahasa. Pehhh layan orang kataaa, tak begitu? Hehe

Apa yang lagi menariknya adalah, TIADA CAJ KEHADIRAN DIKENAKAN & TIDAK PERLU SAHKAN KEHADIRAN untuk datang ke GRAND OPENING ini. Boleh datang terus, tiada masalah.

Kalau anda nak tahu lebih lanjut berkaitan dengan GRAND OPENING ni pun tiada masalah, tekan disini

Sebarang pertanyaan lanjut, boleh terus hubungi kami di 014-3180070(Syazwan)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *