KEDAI MAKAN BANGI TERLAJAK MURAH & SEDAP!

KEDAI MAKAN BANGI TERLAJAK MURAH & SEDAP!

KHAS BUAT WARGA PENDUDUK BANGI, KAJANG, PUTRAJAYA DAN KAWASAN SEKITARNYA! KEDAI MAKAN BANGI TERLAJAK SEDAP!

Anda sedang mencari kedai makan di Bangi yang menyediakan ruangan makan yang selesa dan harga mampu milik? Haa, takperlu pening2kan kepala anda. MZ Cafe Bangi adalah jawapan yang terbaik buat persoalan anda!

Kenapa saya kata MZ Cafe Bangi adalah pilihan yang terbaik? Haaa, kat sini saya akan nyatakan sebab-sebab kenapa MZ Cafe Bangi adalah pilihan yang terbaik untuk menjamu selera.

Sebelum itu, buat siapa yang masih belum tahu MZ Cafe Bangi terletak di Sungai Merab Bangi berdekatan dengan pintu 1 Putrajaya. Restaurant MZ Cafe Bangi ini betul2 disebelah jalan besar, jadi memang senanglah kepada siapa yang tidak familiar dengan kawasan di Sungai Merab ni.

Jom berbalik semula pada topic kenapa MZ Cafe Bangi merupakan tempat makan yang menarik di Bangi. Untuk pengetahuan anda, MZ Cafe Bangi mula beroperasi daripada jam 7.00 AM sehingga jam 12.00 PM. Senang cakap daripada pagi sampailah ke malam MZ Cafe Bangi beroperasi hanya untuk memenuhi permintaan pelanggan kami.

Berkaitan dengan menu pula, MZ Cafe Bangi menyediakan lebih daripada 400 lebih menu untuk dicuba. Daripada masakan Melayu, ala-Thai, Western sehinggalah pada Ikan Bakar. Oh ya! Kalau yang tengah nak jaga badan tu pun jangan risau, kami juga ada menyediakan hidangan makanan yang light- light gittuw iaitu Colak Colek. So takda alasan untuk tak datang ke MZ Cafe Bangi. Hehe

Bila cerita pasal kedai m犀利士
akan je mesti tak lari dengan portion kan?  Haa ni nak bagitahu ni. Di MZ Cafe Bangi ni anda semua jangan risau, bukan sahaja kedai makan yang selesa tapi portion dia juga mantap tauu! Yelahh mana  tak mantapnya sekali order boleh kenyang sampai esok. Nak cerita tentang portion dia tu memang banyaklah orang kata. Penuh satu pinggan! Jadi sesiapa yang suka makan makanan yang terlajak penuh memang sesuai datang ke MZ Cafe Bangi.

Disebabkan MZ Cafe Bangi merupakan kedai makan yang user friendly, kami juga menyediakan perhidmatan penghantaran makanan kepada pelanggan-pelanggan kami tau. Yang lagi bestnya, kami menghantar semua makanan yang tersenarai di dalam menu. Anda pilih sahaja menu apa yang anda inginkan, kami hantar terus depan rumah anda. Tapi perlu di ingatkan ya! Coverage untuk delivery kami hanya setikar 7.5KM sahaja daripada cafe kami.

Macam mana nak order ya? Haa caranya sangat mudah tau, anda boleh download Apps kami MZ CafeCatering di Apps Store dan Google Playstore. Apabila anda download, log in dan boleh terus order disana. Mudah bukan? Hehe

Jadi anda tunggu apa lagi? Jom ramai-ramai datang ke MZ Cafe Bangi! #shutyournoisybelly #mzcafebangi

Waktu Operasi:
5PM-12.30PM (Tomyam, Western, Ikan Bakar, Colek )

Tempahan Makanan:
014-3160040(Din)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *