PRE BUFFET MZ CATERING

PRE BUFFET MZ CATERING

pre buffet

Tahukan anda? Tahun ini 2019 kami di MZ Catering akan membuat buffet Ramadhan pada puasa keempat iaitu pada 9 May 2019(Khamis) bertempat di MZ Cafe Bangi. Pada buffet Ramadhan nanti, kami akan menghidangkan lebih daripada 40 menu bermula daripada pembuka selera, hidangan utama, minuman, sehinggalah pemanis mulut.

Tapi, apabila kita baru dapat tahu tentang suatu perkara tersebut mesti kita rasa was-waskan? Haa, disebabkan itu, kami di MZ Catering akan mengadakan pre Buffet pada 30 April 2019 ini yang suasananya sama seperti buffet Ramadhan nanti!

Pre buffet ini bertujuan untuk memberikan gambaran sebenar kepada pelanggan tentang suasana semasa buffet Ramadhan ini. Berkaitan dengan dekorasi, cara makanan dihidangkan semuanya sama seperti buffet Ramadhan.

Apa yang lagi menarik, kami tidak akan mengenakan apa2 caj kemasukkan pada pre Buffet ini. Bak kata orang putih, free of charge dan terbuka kepada semua. Tidak akan ada pengecualian.

Semasa pre Buffet nanti, anda boleh booking terus untuk mendapatkan harga early birds yang jauh lebih murah daripada harga apabila anda walk in semasa buffet Ramadhan nanti. Bukan itu sahaja tau! Apabila anda booking 10pax iaitu 1meja anda akan diberikan diskaun sehingga 10% daripada total harga! Menarik bukan? Dari situ anda dapat jimat banyak, dahlah dapat harga early birds dapat pula diskaun sehingga 10% siapa nak bagi. Hehe

Berminat? Ingin mengetahui dengan lebih lanjut tentang pre Buffet Ramadhan ini? Boleh WhatsApp kami terus di talian http://www.wassap.my/60143180070 (Syazwan)

Haa, lupa nak bagitahu. Anda tidak perlu sahkan kehadiran untuk datang semasa pre Buffet kami nanti. Boleh walk in terus dan terus makan, takperlu nak pening kepala nak sahkan kehadiran dekat mana semua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *