DEWAN CANTIK DI BANGI!

DEWAN CANTIK DI BANGI!

Dewan cantik di bangi

Pada zaman ibu dan ayah kita dulu, dewan perkahwinan bukanlah perkara yang penting kerana mereka lebih suka untuk membuat kenduri kahwin di rumah mereka sahaja. Bukan kerana dapat menjimatkan kos semata mata, tetapi apabila buat di rumah ianya secara tidak langsung dapat mengeratkan hubungan antara keluarga dan sedara mara kerana dapat berkumpul bersama membuat rewang.

Tetapi, hidup kita sering berubah mengikut pengedaran masa. Sekarang, orang ramai lebih cenderung untuk membuat kenduri di dewan kerana lebih mudah. Disebabkan itu, perkhidmatan caterer dapat tumbuh seperti cendawan kerana mempunyai permintaan yang banyak dikalangan masyarat

Tetapi tahukan anda? Di Bangi terdapat caterer yang menawarkan dewan perkahwinan yang cantik untuk anda?

Ianya adalah dewan marqueetent yang terletak di Sg Merab, Bangi yang diberi nama MZ Garden Hall
Untuk pengetahuan anda, MZ Garden Hall merupakan dewan marqueetent kedua terbesar di Putrajaya selepas dewan PICC. Dewan ini didekorasikan dengan tema ala garden yang pasti sangat sesuai untuk majlis perkahwinan. Bukan itu sahaja, dewan ini mampu memuatkan seramai 700 orang dalam 1 masa. Jadi tiada masalah untuk membuat majlis yang besar besar.

Apa yang paling menarik adalah dewan ini mempunyai pentas yang luas(30’x40′). Seperti yang saya cakap, ianya sangat sesuai untuk membuat majlis perkahwinan yang mempunyai bilangan tetamu yang ramai.
Bukan itu sahaja, didalam dewan ini ada menyediakan tempat makan meja beradab yang tersendiri. Bukan meja beradab sahaja, malah di dewan ini juga mempunyai photobooth yang kedua duanya didekorasikan dengan tema ala garden yang sangat cantik.

Cantik kan? Haaa ada lagi yang menarik tau, dewan MZ Garden Hall ni juga mempunyai permainan bouncy castle! Iaitu permainan kanak kanak yang sangat menarik. Jadi tuan rumah atau makayah takperlu risau lagi tentang anak kecil yang akan mengganggu majlis kerana mereka akan duduk diam dan bermain pada 1 tempat sahaja.

MZ Garden Hall bukan sahaja dewan cantik di bangi malah ianya juga mempunyai pelbagai jenis kemudahan yang disediakan seperti tempat parking yang luas, surau, tandas, tempat basuh tangan dan lain lain.

Tapi dewan ni bukan sahaja boleh buat majlis perkahwinan je tau, dewan ini juga boleh membuat pelbagai jenis majlis antaranya adalah majlis annual dinner, majlis persaraan, majlis reunion, hi tea dan pelbagai lagi jenis majlis.

 

Anda berminat? Boleh terus WhatsApp kami diĀ http://www.wassap.my/60143180070 untuk bertanya dengan lebih lanjut. Tak kenal maka tak cinta bukan? Hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *