PAKEJ ANNUAL DINNER DI MZ CATERING!

PAKEJ ANNUAL DINNER DI MZ CATERING!

PAKEJ ANNUAL DINNER MURAH DI MZ CATERING!

KHAS untuk institusi Kerajaan, Swasta, NGO, Badan Persatuan, Kelab dan sebagainya yang ingin membuat majlis Annual Dinner! Kami di MZ Catering ada menyediakan pakej Annual Dinner yang sangat berpatutan! Confrim puas hati apabila ambil dengan kami.

Hujung tahun tak lari daripada orang membuat Majlis Annual dinner kan? Tapi memandangkan Majlis Annual Dinner dibuat hanya setahun sekali sahaja, ramai orang mengambil kesempatan ingin membuat yang GRAND & MELETOPS untuk memperingati majlis tersebut.

Tapi, mana nak dapat pakej Annual Dinner yang ada all in? Yang takperlu bersusah payah nak uruskan majlis, yang takperlu untuk datang ke dewan setiap masa untuk memastikan persiapan berjalan dengan lancar?

Haa, ni nak bagitahu. MZ Catering ada menyediakan apa yang anda cari tau! Kami ada menyediakan pakej Annual Dinner yang murah sesuai untuk pelbagai lapisan masyarakat! Apa yang paling penting, bila anda ambil pakej dengan kami. Kami akan uruskan daripada A to Z tau, daripada sebelum majlis sehingga majlis selesai kami akan bantu anda jika ada masalah yang timbul!

Tentang perkhidmatan kami, anda takperlu risau! Kerana kami telah beroperasi lebih daripada 10 tahun tau dalam bidang event planner ni. Cakap sahaja event apa, semua kami pernah buat. Semudah A B C je orang kata, hehe.

Tapi, untuk pengetahuan anda. Kami di MZ Catering bukan hanya menyediakan pakej Annual Dinner sahaja tau! Malah kami juga ada menyediakan dewan untuk kemudahan anda! Kat tempat lain mana ada menyediakan kedua duanya kan? Haa, ni lah antara specialnya kami berbanding dengan pihak caterer yang lain! Bukan 1, bukan 2 dewan yang kami sediakan untuk anda, tetapi 3 tau! So anda boleh pilih yang mana berkenan di hati

Gambar dewan mana? Dewan dekat mana? Apa kemudahan dewan yang disediakan? Haa, ni nak cerita sikit pasal dewan yang kami MZ Catering sediakan.

MZ Garden Hall

Dewan yang pertama adalah dewan MZ Garden Hall, yang terletak di Sg Merab Bangi berdekatan dengan pintu 1 Putrajaya. Boleh search je dekat waze MZ Garden Hall pasti jumpa. Dewan ini bertemakan ala Garden tau, sesuai untuk pelbagai jenis majlis. Yang lagi menariknya adalah, dewan ini mampu memuatkan seramai 700 orang dalam 1 masa tau! Lot parking yang disediakan juga mampu untuk menampung kapasiti tetamu yang ramai.ASDASDASDAS

Ini adalah contoh setup untuk dinner 700pax yang pernah kami buat di MZ Garden Hall. Dewan ini juga menyediakan ruangan pentas yang besar tau (30’x40′), so kalau nak buat persembahan ke apa memang sesuai lah orang cakap.

MZ D’ Tasik

Dewan kedua yang disediakan oleh kami adalah dewan MZ D’Tasik, terletak di Uniten Bangi merupakan destinasi pilihan kerana kedudukkan yang strategik. Dewan ini berlatarkan panorama tasik yang indah, sesuai untuk majlis pada sebelah malam. Mampu memuatkan 300 orang dalam 1 masa, sesuai untuk majlis yang sederhana besar.

Dewan ini mempunyai 2 ruangan yang berbeza, iaitu ruangan dalam(berpenghawa dingin) dan ruangan luar. Kedua dua ruangan ini dipisahkan dengan cermin kaca yang sangat cantik.

Dewan Baharu MZ!

Untuk pengetahuan anda, kami di MZ Catering akan membuka 1 dewan baharu yang berada di Cheras! Apa yang paling menarik berkaitan dengan dewan ini adalah, dewan ini mempunyai 2 ruangan yang berbeza. Iaitu ruangan dalaman(dewan) dan ruangan luaran(rooftop), ruangan dalaman akan didekorasikan dengan tema garden dan ruangan luaran akan diletakkan khemah lutsinar.

Nak tahu lebih lanjut berkaitan dengan dewan baharu kami? Ikuti perkembangan MZ Catering!

So, dengan adanya 3 pilihan dewan ini pasti lagi senang untuk anda membuat pilihan kan? So tunggu apa lagi, nak buat Annual Dinner? Jom buat dengan kami, MZ Catering adalah pilihan yang terbaik

Sebarang pertanyaan lanjut, boleh terus hubungi kami di http://www.wassap.my/60143180070 (Syazwan) atau boleh layari FB kami di MZ Catering, Instagram kami mzcateringngardenhall

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *