CONTEST MERDEKA MZ CAFE BANGI!

CONTEST MERDEKA MZ CAFE BANGI!

Hari Kebangsaan Malaysia disambut di seluruh negeri pada setiap 31 Ogos setiap tahun bagi menandakan negara bebas daripada belenggu penjajahan sejak 1511 sehingga tahun 1957. Hari kebangsaan merupakan peristiwa utama dan disambut secara besar-besaran dengan mengadakan perarakan warna warni, konsert, pertunjukan pentas, pertandingan dan pelbagai lagi pertunjukan yang diadakan di tempat-tempat yang ditetapkan setiap tahun.

Tidak ketinggalan, MZ Cafe Bangi juga akan membuat contest MERDEKA untuk menyemarakkan lagi semangat patriotisme didalam diri masyarakat Malaysia. Dengan syarat yang mudah, semua orang layak untuk memenangi hadiah yang bernilai RM200 ringgit Malaysia!

Apa syarat yang mudah tu? Haa, syaratnya adalah

  1. Follow @mzcafendelivery di Instagram, dan Like MZ Cafe Bangi di Facebook
  2. Share posting di MZ Cafe Bangi (Disini) & pastikan post anda public
  3. Post gambar anda bertemakan merdeka semasa berada di MZ Cafe Bangi berserta CAPTION MENARIK dan jangan lupa HASHTAG #mzmerdeka62

Tarikh tutup penyertaan ini pada 31 Ogos 2019, dan pemenang akan diumumkan pada 6 September 2019. Kami mencari 3 pemenang yang bertuah untuk memenangi contest Merdeka MZ Cafe Bangi!

Taktahu MZ Cafe Bangi terletak di mana? Boleh terus waze kami MZ Cafe Bangi, atau pergi ke pintu 1 putrajaya. Kami berada betul2 di sebelah MZ Garden Hall Bangi!

Jika ada sebarang pertanyaan lanjut berkaitan dengan contest ini boleh terus WhatApps kami 014-3160070 (Syana)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *