PERKHIDMATAN CATERING MURAH DI BANGI!

PERKHIDMATAN CATERING MURAH DI BANGI!

Perkhidmatan catering murah di Bangi! Hanya dengan MZ Catering!

Tahukah anda, kami di MZ Catering telah beroperasi lebih daripada 15 tahun dalam bidang pengendalian/penyajian makanan. Lebih daripada beratus majlis pernah kami jayakan, dari pelbagai jenis majlis. Cakap sahaja majlis apa semua kami di MZ Catering boleh buat dengan mudah!

Kenapa anda perlu memilih kami sebagai caterer untuk majlis anda? Sebab kami menawarkan perkhidmatan catering murah di bangi! Bukan hanya menawarkan harga yang murah, malah kami sedaya upaya untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk para pelanggan kami!

Kami juga telah lama berdaftar dengan sistem kerajaan iaitu E Perolehan, jadi mana2 sektor kerajaan yang ingin mengambil katering dengan kami memang tiada masalah. Pembayaran secara LO juga kami terima.

Bukan itu hanya perkhidmatan catering, malah kami juga ada menyediakan perkhidmatan sewaan barang seperti Kerusi, Meja, Pinggan Mangkuk dan lain – lain. Semuanya dengan harga yang murah!

Jika anda mengambil pakej Perkahwinan dengan kami, kami akan uruskan majlis anda daripada A to Z tiada masalah! Tetamu tak perlu pening kepala fikirkan tentang majlis lagi, kami akan uruskan untuk anda.

Malah, kami juga ada menyediakan 2 dewan sekiranya anda tidak mempunyai tempat untuk membuat majlis yang  anda ingin langsungkan. Antara dewan yang kami ada adalah MZ Garden Hall dan MZ Diamond Hall!

MZ Garden Hall merupakan dewan marqueetent kedua terbesar di Putrajaya selepas dewan PICC, dewan ini mampu memuatkan seramai 700 orang dalam 1 masa termasuk dengan kerusi dan meja! Bertemakan ala garden yang pasti sesuai untuk pelbagai jenis majlis!

MZ Diamond Hall pula dewan mini yang mampu memuatkan seramai 65 orang dalam 1 masa, dewan ini bertemakan eksklusif yang sangat sesuai untuk majlis tertutup seperti seminar, birthday party dan lain – lain. Dewan ini dilengkapi dengan peralatan seperti penghawa dingin, projektor & layar, microphone dan lain – lain.

So lepasni, siapa yang nak buat majlis tu bolehlah buat di MZ Catering di Bangi. Ingat catering murah, ingat MZ Catering!

Haaa, pula nak cakap. Jika anda berada di kawasan Bangi, Kajang dan Putrajaya. Penghantaran adalah percuma tau, kita tidak mengenakan apa2 cas penghantaran. Hehe

Kalau anda mempunyai sebarang pertanyaan lanjut berkaitan dengan catering murah MZ Catering, boleh terus hubungi kami di http://www.wassap.my/60143180070 (Syazwan) atau boleh terus pergi ke Facebook dan Instagram kami

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *