PAKEJ AQIQAH MURAH DI BANGI!

PAKEJ AQIQAH MURAH DI BANGI!

Pakej Aqiqah murah di Bangi! Hanya di MZ Catering!

Aqiqah membawa maksud penyembelihan haiwan ternakan yang dilakukan untuk anak yang baru lahir sebagai tanda bersyukur kepada Allah. Perkataan aqiqah dari kata al-Iqqah bererti rambut makhluk yang baru dilahirkan, baik manusia atau binatang. Aqiqah afdhal dilakukan dalam tempoh seminggu selepas kelahiran dan hukum aqiqah adalah sunat muakadd iaitu sunat yang paling digalakkan.

Jadi disebabkan hal itu, permintaan tentang pakej Aqiqah sangat menggalakkan. Maka kami di MZ Catering menyediakan pakej Katering Aqiqah KHAS untuk anda! Apa yang paling penting, harga yang kami tawarkan adalah harga yang sangat berpatutan sesuai untuk pelbagai lapisan masyarakat.

Harga pakej Katering Aqiqah kami bermula daripada RM12.50 dengan menawarkan pelbagai aneka masakan! Yang paling menarik, kita juga ada menyediakan Kambing Golek tau! Bukan biasa biasaa, haa. Mana nak dapat dekat tempat lain yang sediakan A to Z macamni.

Kalau nak sewa khemah, kerusi dan meja dengan kami pun tiada masalah. Sebab kami juga ada menyediakan perkhidmatan sewaan barangan seperti berikut. Apa yang paling penting, harga sangat berpatutan! Sesuai untuk pelbagai jenis golongan masyarakat! Hehe

Kalau nak lebih mudah, hubungi kami terus di talian 014-3180070(Syazwan). Kami akan bantu anda daripada A to Z, tiada masalah. Hehe

Ingat pakej Aqiqah murah, Ingat MZ Catering!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *